Onsdag!

Solen skiner även idag och det är -20 grader.

Lillan fick vara hemma från dagis idag eftersom hon var så slut efter dagis i går och hon säkert inte skulle orka med en dag till + att vara ute i kylan utan att bli gnällig.

Dagens aktiviteter är inte planerade, men kanske bakar vi lite när vi ändå är hemma. Jag fick undan rätt mycket i går så det är inte så illa här hemma heller, även om det kunde vara bättre, men så är det väl alltid.

Dagens Att göra lista

Bädda
Ta ihop tvätten (oj vad jag älskar min nya tvättmaskin)

Vattna blommorna
Ta ihop i vardagsrummet
Bära ner babysängkläder
Dammtorka i vardagsrummet
Dammsuga övervåningen
Ta i hop i tvättstugan
Ta en promenad


Kommentarer
Postat av: Filippa

Lite småruggigt alltså, brrrr. Välkommen till min URL.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0