Ledighet!

Jag är LEDIG! I hela tre dagar får jag vara hemma - fast under dessa dagar ska jag ju tvätta och städa och fixa matlådor och underlätta för vardagen som snart börjar för Johan och lillan - d.v.s. jobb och dagis.

Johan har en vecka kvar på semestern och sedan börjar vardagen om.

Det har varit en underlig sommar, jag har inte ens kännt att barnen varit lediga och nu är snart deras lov över! Skolan börjar om 20 augusti - jag jobbar min sista dag på mitt sommarvikariat för Frösunda den 19 augusti. Sedan har jag 3 pass inbokade veckan efter hos Prima Assistans.

Egentligen borde jag ju passa på att sova, men redan klockan 5 vaknade jag och kunde inte somna om.... typiskt!

Jag hoppas att alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

Godmorgon!

vad händer idag ?:)

2009-07-24 @ 09:06:58
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kl fem!!! Och jag som tycker jag får gå upp tidigt om hunden vaknar halv åtta...:)



Ha en skön helg!

2009-07-24 @ 16:20:53
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0