Måndag morgon

och jag har varit vaken i några timmar..... alla andra sover naturligtvis.

Jag har hunnit med att vika babykläder som inte blev sålda på loppisen och som jag faktiskt inte klarade av att skicka till Kupan heller - det blev inte ens en halv flyttkartong! Jag ska ta och lägga dit sängkläder och andra småsaker som jag också ska spara. Jag måste säga att jag ändå gjort ett bra jobb som är nere på mindre än en flyttkartong!  Det handlar ändå om kläder upp till 92cl!  För att inte tala om hur mycket som jag sålt bort och skänkt till Kupan. Det handlar minst om 15 flyttkartonger med saker som försvunnit - och det är ganska skönt - för det var verkligen mycket som bara tog plats. Visst är det mycket kvar att gå igenom, men en hel del är iallafall gjort och det är bättre än inget.

Jag önskar bara att jag kunde ta tag i resten också. Kanske skulle man försöka få ner soffan och TVn och ordna till vardagsrummet nere - det skulle naturligtvis underlätta för att få upp bokhyllor och annat hit upp så att jag skulle kunna packa upp en massa kartonger och få undan dem. Det ena leder liksom till det andra och det är svår tatt veta i vilken ände man ska börja nysta.

Ha en bra dag - jag ska plocka med lite saker iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar istället för att få presentkort som på massa andra sajter?

Bli medlem via länken och få 20 kr i registreringsbonus:

http://www.woopa.se/?ref=ensanna

2009-07-07 @ 14:26:40
Postat av: tess trött tokig morsa

hej hej har schabllat bort ditt mail så kan inte maila dej!



fick idag mail ifrån asian art och dom skrev såhär.



Nu när jag plockar ihop vinsterna ser jag att den svarta snäckskalsskålen (sista) var en stor spricka i som din vinnare hade beställt.



Har du lust och gå tillbaka till henne och be henne välja något annat.



så välj ut något annat istället för den maila sen över vad du valt till

[email protected]

hänvisa till tävlingen så kommer dom innom kort skicka din vinst



kram

2009-07-07 @ 14:31:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0