Hoppas på en solig lördag!

Gårdagens examen gick av stapeln utan regn, även om det verkade troligt att regnet skulle komma!

Efter examensfikat som bestod av kladdkakemuffins med vispgrädde åkte jag, äldsta tjejen, Cilia och morsan till Partilagret. Jag hittade några BH:ar, ett par piratbyxor och en långärmad tröja.

Johan kämpade på med växthuset - så nu är det enbart de fyra luckorna och de fyra halvtakbitarna som ska på plats.
Ja, och så ska ju golvet jämnas till, det ska läggas markduk och fyllas upp med grus så att det blir ett bra underlag!
I samma veva ska markduk läggas där vi ska ha grus också - jag hoppas vekligen att det kan bli gjort i sommar!

Nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan alla andra vaknar! Koka kaffe till exempel!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

har gått och blivit sjuk men håller på och kollar igenom tävlingskommentarena nu och ska strax dra en vinnare :)

2009-06-13 @ 19:40:18
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-13 @ 20:15:09
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0