Onsdag då... igen

Veckorna rusar fram och om två veckor ska jag börja jobba....  varken anställningspapper eller schema har kommit, jag vet inte när jag ska gå på introduktion eller nått!

Jag ska kasta iväg ett mail till den ansvariga redan nu på morgonen - tänk om det inte funkar med dagis!  Tänk om en massa saker!

Nervös är jag inte än, men det kommer säkert - speciellt att jobba natt och jag hoppas verkligen att det inte är alltför många nätter. Jag skulle ilja veta hur min sommar ser ut så att det går att planera in något annat än jobb - som det känns nu så känns det som att alla dagar i sommar består av jobb, även om jag vet att det inte är så.

Jag vet ju att jag bara ska jobba två dagturer första veckan och att jag har två turer veckan efter (men inte om det är natt eller dag) - sedan fyra (och helg) - två - fyra(helg) - ingen aning om det är nätter eller dagar.

Nu ska jag gå och fixa mail till ansvarig (på andra datorn såklart), äta frukost och ta tag i lite här hemma!


Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0