Så var det onsdag igen....

Har lämnat lillan på dagis och beslutademig för att gå ut på altanen för att uppdatera bloggen.

Sagt och gjort - startar datorn och eftersom  den är lite seg så går jag och kör igång kaffet - upptäcker på vägen  att köksbordet måste torkas - vilket jag gör efter att jag satt igång detta kaffe....

När bordet är torkat kommer jag på att jag ju tänkt tvättaen maskin med vittvätt idag  och går ner och sätter igång tvättmaskinen....

Det är så min vardag ser ut - detbli liksom aldrig riktigt som jag tänkt mig!

Jag får väl se det positiva i det hela och faktiskt vara glad att  diskmaskinen  var tömd när jag klev upp (mittersta hade tömt den på EGET initiativ), jag har vattnat mina pallkrageodlingar och  spolat av bordet på altanen och  en omgång tvätt snurrar i källaren  och jag kommer  hinna med att tvätta ytterligare en omgång idag!

Nu ska jag uppdatera min tävlingsblogg och sedan sätta mig och delta i några tävlingar på nätet!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0