Det går sakta framåt

Ett flertal auktioner skickades igår - både med DHL och med vanlig post, idag blir det några till som ska packas och det känns skönt!

Nere i källaren har det blivit några framsteg- Johan har fått undan massor och just nu håller jag och mittersta på att plocka lite till medan pappa och Johan är iväg till Byggmax för att fixa regelvirke och väggar. Det skulle inte förvåna mig om de kör igång med bygget redan idag!


Eftersom det är den tiden på året när jag mår sämst så blir jag arg och ledsen för precis ingenting - och det känns som om ingen riktigt lysnar - det gör de alldeles säkert, men eftersom jag mår som jag gör så blir det ju ändå bara fel.

Det är jobbigt, och jag tycker att de borde ha lärt sig hur jag fungerar efter dessa år. Att allt jobb med auktioner och ovanligt mycket värk gör det inte lättare!

Nu ska jag gå ner och fortsätta där nere!

Kommentarer
Postat av: Monkan

hej, har pratat med sonen min nu om draget:) Det går så bra så att din äldsta följer med han ut och drar nån dag:) Men vi bör ta det ganska snart tro jag, så it isen smälter bort. Fast annars så kan dom ju fara på skid spåret och åka. Matte kan köra dom. Kul för sonen att få sällskap på draget i hans egen ålder:)Jag tor din äldsta kommer att tycka det är kul:)

2009-03-15 @ 19:30:41
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/
Postat av: Cilia

Problemet med att må dåligt är enligt min åsikt och erfarenhet att folk en tycker borde kunna se, höra eller bara kunna känna av hur en mår oftast inte gör det. Antingen för att signalerna kan vara jättesmå eller för att de helt enkelt inte vill se en må dåligt. Men det gör det ju inte lättare att stå ut med, förstås....

2009-03-15 @ 21:25:11
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0