Slutspurt!

På auktionerna och ärligt talat så har de gått uruselt!

Jag hoppas på några fler sålda auktioner - det vore ju trevligt om iallafall hälften försvann!

Kläderna upp till 86 kan jag iallafall esta att sälja på loppis i sommar om det blir nått kvar, åtminstone de som är i toppskick. Det blir så ibland, det kan ju bero lite på att de går ut nu och inte vid barnbidragstid, men iallafall.

Barbiegardinerna åker iallafall och det känns skönt. I övrigt så blir det en hel del som ska fraktas till Kupan i morgon eftermiddag - och det känns som ett stort steg på vägen mot utresningen.

Om det nu inte vore så att det fanns kvar så himla mycket annat som jag måste gå igenom innan allt är över!

Dags att ta tag i arbetet alltså!

Kommentarer
Postat av: Diane

Rösta gärna på mig för månadens blogg :D http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7651944

2009-03-12 @ 22:06:24
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0