Äntligen funkar det att skriva!

Ytterligare en solig dag.

Jag fixade alla kläder inför loppisen på lördag. Det mesta på galge! Sedan är  böckerna  fixade  i kartonger så att alla syns (och  går att bära).

Jag och  Johan hann gå igenom  några kartonger till också och en hel del kommer  att fraktas till loppmarknaden. Det är inte klokt vad  mycket man sparar på sig genom åren. Nu  ryker mycket av det iallafall.

Jag  ska försöka gå igenom  ett par kartonger  till idag - ju fler som jag hinner gå igenom innan loppisen desto bättre. Frågan är bara  vilka bord som ska användas.... Kläderna och böckerna går ju att  ha i kartongerna (ja, de flesta kläderna hänger  ju på galge iallafall), men alla småsaker måste ju få stå/ligga på bord. Eller om man använder kartonger som bord också.... det skulle  ju  fungera medflyttkartonger, även om det inte är det stadigaste.....

Måste  fundera lite på den biten.

Nu ska jag ta och gå  igenom ett par  kartonger till iallafall!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Cilia

Oooh, loppis.... Jag får försöka ta mig dit efter Jobbmarschen.

2009-05-26 @ 12:29:43
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Nikita

Tänkte tipsa dig om en ny tävling på min blogg, eftersom du varit med och tävlat hos mig förut

Vinn en valfri Nova Star mössa!

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-26 @ 13:33:24
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0