Blåsten verkar inte ge med sig!

Jag ska ta mittersta och åka och handla inför helgen, en massa frukt, yohurt och annat i den stilen blir det eftersom hela helgen kommer att innefatta fotboll!

Jag hoppas att det går mycket bra på loppisen imorgon för Johan - det skulle inte vara fel att bli av med lite.

Jag är så nöjd med mig själv eftersom det bara är några få kartonger i gången som inte är borttagna! Det kunde jag inte ha anat för en månad sedan.

Det bästa med denna månad är att så mångat av mina 101 saker att göra på 1001 dagar blivit gjorda!
En uppdatering av listan kommer på måndag!

Nu ska jag leta reda på mittersta och åka för att handla! Sedan ska vi ha myskväll jag och hon eftersom de andra är på fotboll!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Hej hej. Nu har jag presenterat vinnaren av armbandet från Cocoo.se. Eftersom du var en av de tävlande är du säkert extra nyfiken på vem det är? Hehe.

2009-05-30 @ 09:27:43
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0