Hmm - hur gör jag nu då?!

Har just avklarat en telefonintervju angående ett semestervikariat hos en annan arbetsgivare och ska dit och träffa brukaren, den teamansvariga assistenten samt två ur personalen redan imorgon. Jag vet ännu inte om jag får en tjänst i sommar på stället jag redan vikarierar på, så jag ska försöka få tag på teamansvariga där i helgen.

Det är kul att det rör på sig och det var ju som jag trodde - skulle jag ha nått på gång så skulle fler chanser dyka upp.

Jag  undrar varför det ska vara så? Detvore ju trevligare om erbjudanden och jobb kom lite utspritt istället.

Mitt första ställe vet iallafall om att jag haft intervju.

Kommentarer
Postat av: Jennie Rydholm

Okej :D Tack för att du vill vara med och tävla !

kram

2009-05-07 @ 12:16:27
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0