Intervjun gick väl bra

och nu står allt till möjligheten att få jobba där i sommar eftersom jag inte fick ett semestervikariat där jag redan går in vid behov. Teamansvariga där ville dock ha mitt schema så  snart jag  får nått (om jag nu får  jobbet) så att de kan ringa in mig vid behov.  Det verkade som om de inte  fått  vara med och bestämma så  mycket angående vem som ska  jobba.
Fördelen om jag nu får detta andra är att jag har två ställen att vikariera på och det skulle  ju  inte vara dumt. Då  kanske jag iallafall kommer upp i 75% totalt varje  månad. I  sommar blir det väl minst 125% *s*

En stor fördel med detta jobb är fler lediga dagar, nackdelarna är nattjobb, 12-timmarspass och jobb varannan helg.
Lönen är sämre, men  man kan ju inte välja....


Kommentarer
Postat av: M A L I N

Hejsan! Vinnaren till halsbandet Lily Love Petrol från Pärlsmycken har nu publicerats på min blogg. Ta dig en titt och se om det är just DU som har vunnit :)



2009-05-10 @ 19:55:27
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Jessie<3

Sv: Ja! Tack så mycket! =)



Så kul att höra att arbetsintervjun gick bra. Var ska du vikariera som? =)

2009-05-20 @ 07:40:42
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0