Segt att uppdatera

Idag väntade jag samtal 10 för telefonintervju... 11.05 ringde de och bokade om till imorgon  10.00.

Tjejerna slutade 12, så 12.20 åkte jag och morsan + den äldsta och yngsta till lassa för att hälsa på morfar. Han mår bättre, men  nått är fortfarande knas....

Efter det  en tur på Intersport för att  kika  på  nya skor till äldsta, men de hade inte fått in  de vi skulle  ha.   Hon hittade  2  jeans  på H&M på rea iallafall   (och nu hade jag  med presentkort också) tyvärr fanns inga traktortröjor kvar  i lillans storlek :(

Morsan bjöd på fika på kvarters -  regn   och   rusk  hela dagen. Lagom till tjejernas fotbollavtog regnet så  träning &  träningsmatch genomfördes medan  det var uppehåll. Efter  ett kort  föräldramöte regnade det när jag skulle cykla hem - turligt  nog hade jag ju regnkläder  på mig.

Det har väl  varit runt +3 eller nått sådant i kväll...... kyligt alltså.

Nu ska jag göra en kopp kaffe och mysa i soffan -  resterande familjemedlemmar  sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0