Soliga fredag!

Det blåser fortfarande, men nu har solen återvänt och det är härligt!

Idag ska målarfärg köpas in eftersom det är en del saker som ska målas, badrumsskåp, en liten annan skåp, en soffa (som jag hämtade hos mamma igår), gungstolen och den gamla vaggan.

Jag har fortfarande inte hört något om växthuset, jag har redan ett par tomatplantor och en gurkplanta som jag fick i födelsedagspresent, men de bor just nu i lillans växthus!

Sedan ska det förberedas matsäckar för loppisarbetarna imorgon (Johan och den äldsta) och för fotbollscupdeltagaren(mittersta) och de som ska vara fotbollsåskådare (jag och lillan) sedan måste det finnas hemma för att kunna förbereda matsäck inför söndagens fotbollscup också då den äldsta ska spela - hon får tack och lov mat där, men alla vi andra!

Nu ska jag köra igång en maskin med tvätt och ta och gå igenom en kartong eller två nere i källaren - för det tar sig verkligen - det har försvunnit en hel del!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0