Domen blev inte så positiv

Äldsta tjejen har varit till ortopeden och det verkar dessvärre som att det hela är men av brottet på lårbenshalsen och således något som hon kommer att få leva med resten av sitt liv. Ingen elitidrott alltså.

Hon ser det som något bra att hon äntligen får vara med på gympan och träna och så igen, men jag tror inte att hon förstår hur det blir i verkligheten. Det kommer ju vara något som påverkar henne i hela livet - och hon är ju inte ens 12 år gammal än.

Ja, lite negativ känner jag mig iallafall..... det hade ju gärna fått vara något övergående.

Kommentarer
Postat av: M i n d i

Förstår att det känns jätte tråkigt. :(



Stor kram

M I N D I

2009-11-24 @ 16:08:28
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Hej!

Jag vill tipsa om att det är 3 pågående tävlingar inne hos mig nu, man kan vinna presentkort på barnkläder, presentkort på barnrumsinredning och ett väggord!



På söndag startar dessutom min julkalender, massor med härliga priser att vinna hela vägen fram till Julafton!

Lägg gärna till mig på Bloglovin' så du inte missar några tävlingar - och passa på att delta, det är stor chans att vinna!

Kram Carolina

2009-11-24 @ 16:31:14
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Donald

Det var tråkigt kommer med duschkabinen imorgon

2009-11-24 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0