IKEA-tripp

blev en tripp till IKEA idag - inte för att vi behövde dit, men vi skulle köpa en matta till vardagsrummet och rullgardiner till mitterstas rum, men egentligen var det ingen brådska.

Dåremot är jag glad att jag hann dit innan jul eftersom jag hade sett ut en så bra present till Mia *hihi* ja, det var inte på IKEA utan på en annan butik!

Så nu är den införskaffad. Det blev inte speciellt mycket vi köpte - matta till vardagsrummet 2 rullgardiner, fönsterlampa och två kuddar till mitterstas rum, ett par dörrmattor (en till utanför pannrummet) och möbeltassar, sedan tror jag inte att det var något mer... jo, just det lite julservetter.

Nu är vi hemma och ska snart kika på finalen av körslaget!


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Kul med ikea =) Hoppas ni har en trevlug kväll!!

2009-11-14 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0