Måndag!

Och jag har avverkar dagens enorma arbetspass 9-12. Ja, jag hoppas verkligen att jag får mer timmar kommande månader, för som det ser ut nu så blir det ingen rolig lön i december!¨

Jag har jobbat alldeles för ite denna månad - Januarilönen blir väl kanske ingen höjdare heller, men den ser betydligt bättre ut än decemberlönen ån så länge.

Jag har iallafall några pass inbokade i december och då blir det en del OB också som tur är! Jag är inte ens uppe i 75h denna månad :-(  ja, det är ju så det är ibland, det här är sämsta månaden sedan maj, jag hade mer timmar i april än denna månad, nu ska jag ju inte gräva ner mig totalt ännu - det är trots allt halva månaden kvar!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0