Ny vecka - igen

Jag önskar verkligen att det fanns lite mer driv i mig här hemma - då skulle jag inte behöva gå och fundera på alla kartonger och prylar nere i källaren - även om jag faktiskt har lyckats få iordning matkällaren och vardagsrummet är nerflyttat. Idag har jag plockat undan lite nere i vardagsrummet - fixat DVD-filmerna och sånt och plockat bort saker som inte ska vara där. ANnars har det mest varit småsaker, bädda, tvätta, diska och annat som måste göras jämt.

Nu ska jag ta en liten stund till nere i vardagsrummet och fixa till det sista - som att ställa dit ljusstakar och piffa kuddar o.s.v. och så gå en sväng med dammsugaren och golvmoppen innan det är dags för lunch.

Eftermiddagen kanske jag ska ta ledigt från alla sysslor här inne och gå ut och plocka lite utomhus istället - jag ska fixa fönsterkorgarna o.s.v. hade jag tänkt och ställa bort trädgårdsmöblerna..... 

Ha en toppendag!


Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra med dig?=)

2009-11-02 @ 18:16:22
URL: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0