Städdag igen!

Det känns som om alla dagar är torsdagar!

Jag har massor att göra idag och för ovanlighetensskull så känns det som att jag iallafall är på G med att klara av att göra det jag föresatt mig idag.

Just nu faller snön utanför fönstret så jag tänkte snabba på med att bli klar i sovrummet så att jag kan ta in sängkläderna cå iallafall ett rum är klart!

Diskmaskinen är tömd, ren tvätt är bortplockad och jag har tvättat och hängt tvätt. Det är bara lite småplock kvar och så dammsugning och vaskning kvar och det känns så skönt - klockan är ju bara drygt 10 än!

Jag har till och med hunnit skriva anmälan till sjukgymnast och fyllt i vaccinationsblad för mig och barnen!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0