Tisdag 17/11 9.00

Lillan är lämnad på dagis och jag funderar på vad jag ska pyssla på med idag. Kanske ska jag börja slå in paketen till Julswappen och försöka få klart med allt till tjejernas adventskalendrar också.

Det börjar bli dags att ta tag i julklappsinköp också. Det är lite knivigt när man inte vet hur mycket jobb som dyker upp framöver - har man riktigt tur kanske det blir så pass mycket jobb att det blir svårt att hinna med julklappsinköpen om jag inte planerar dem väl.

Nästa vecka är det första advent och jag skulle verkligen behöva hitta igen strömadaptrarna till mina stora adventsljusstakar - de har varit på vift ett tag nu och jag kan inte hitta dem - det blir väl att fixa klart i gången utanför matkällaren idag och sedan kan letandet av nämnda saker påbörjas i förrådsutrymmet.... jag ser INTE fram emot det alls om jag ska vara ärlig.

Det är väl lika bra att ta tag i eländet på en gång!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)

2009-11-17 @ 12:24:27
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Vinnaren är nu publicerad i min blogg! Vann du?

2009-11-17 @ 19:12:52
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0