Då var det dags för helg!

Det har varit en hektisk vecka med jobb på måndagen, kurs på tisdagen och IKEA-resa på torsdagen.

IKEA-resan avlöpte utan missöden, ingen snö på vägbanan, men mellan Luleå och Kalix märktes det att det kommit en del snö. Detsamma på parkeringen på IKEA - stora snöhögar!
Jag köpte inte speciellt mycket - de obligatoriska värmeljusen så klart, glas för att fylla på beståndet och lite andra småsaker. Lillan skulle promt ha ett par turkosa diskhandskar så det fick det bli.....
En tavelram till en litografi som Johan fått i julklapp för en massa år sedan blev det också till att inhandla.

Fredagen bestod av BVC-besök med lillan - 104,5 cm lång är hon iallafall och utvecklas precis som hon ska. Barnmorskan tycket inte att språket var så dåligt, men vi kan få remiss till en logoped om vi vill - när hon hörde att lillan går på småbarnsavdelning trode hon dock att en del av det går att förklara med det.

Efter BVC åkte vi och handlade lite frukt, kakor och sånt till mig och inför miterstas kalas för sina kompisar i dag.
Väl hemma bakade jag bullar och försökte få undan lite. Jo, jag försökte sova en stund också - men det lyckades inte alls :-(.

21.00 gick jag på mitt första nattpass på över 7 år, mitt första nattpass där jag jobbat ensam någonsin!
Nu är klockan 2 och jag är förvånad över hur lätt jag kunnat hålla mig vaken hittills!

Nu har jag tänkt äta lite mat iallafall, för jag har börjat känna mig hungrig.

Jag går av nattens pass 9.15 och går på igen 21.00 och jobbar till 9.15 på söndag.

Idag 13.00 har mittersta alltså kalas *s* - men det får gå det med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig er fin helg :)



Mvh www.ampel.blogg.se

2009-10-10 @ 16:29:26
Postat av: Cilia

Du är duktig, du!



De där turkosa diskhandskarna vill jag se.... :D

2009-10-12 @ 09:54:09
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0