Det är tisdagmorgon....

och fyra av familjens 6 levande varelser är uppe. Johan sover - han som ska i väg på jobbet först. Äldsta sover, men hon får stanna hemma eftersom hon hade feber igår, mittersta är fit for fight och ska till skolan.

Lillan är förkyld - igen .....  och så jag då - småkrasslig fortfarande. Förkyld, men bara lite, ont i halsen, men bara lite o.s.v. det är inte riktigt dåligt på riktigt utan mer så där halveländigt. Jag önskar att jag fick bli riktigt dålig i ett par dagar och sedan bli frisk - jag trivs inte alls med detta halvsjukliga som aldrig går över.

Idag måste jag nog trotsa allt och åka till banken, någon har spärrat internetdosan..... jag skulle behöva på apoteket och inhandla diverse saker också och så på affären och inhandla juice och annat som man kan behöva när man är sjuklig.

Annars blir det väl att försöka kurera sig bäst det går och mysa med de tjejer som är hemma.

Jag ska försöka fixa kort på Traxxas och lite på inredningen här hemma idag också.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Krya på er!!!!

Kul med foton sen=)

2009-09-22 @ 10:41:44
Postat av: Sara

Hoppas lillan kryar på sig :)

2009-09-22 @ 13:55:50
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: bella

Behöver du hjälp med design?

2009-09-22 @ 19:24:25
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :) allt bra? Ska du hitta på något kul ikväll?



http://lolad.se/

2009-09-26 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0