Det rullar på!

Mittersta har blivit förkyld och är hemma idag - jag tror att hon behöver det!

Alla äpplen är inplockade och jag har kokat 1 liter äppelmos på morgonen. Tomaterna plockar jag in eftersom och vitlöken har jag återplanterat det mesta av så att jag får mer vitlök nästa höst - även om jag använt upp en vitlök redan.

Amazonen är såld och Peugeoten också - peggan hämtas idag och Amazonen står där den står och jag hoppas att han som köpt den hittar den som har nykeln och att bilen står kvar - men han är medveten om problemet och valde att köpa den ändå!

Ha det gott, nu ska jag försöka ta mig en tur utomhus innan det är dags att hämta lillan på dagis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad följer du för bloggar och vilken är din favorit blogg? skulle vara kul att veta ^^



http://lolad.se/

2009-09-17 @ 18:11:13
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Jag lottar ut en gratis bloggdesign till en ensam vinnare i min blogg just nu. Låter detta intressant så är du välkommen att delta!

Vill du hellre vara säker på att få en design? Du kan alltid beställa en personligt gjord design.

Välkommen att kika!

2009-09-18 @ 16:11:18
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0