Ny vecka och nya tag!

Jobb i lördags och barnkalas igår!

Idag ska jag jobba kvällspass 15-22 och det ska väl gå bra det med hoppas jag.
Annars blir det väl mest sånt som måste göras, tvätta, plocka och ha sig.

Det finns ju en mängd saker att göra!

Jag tror att jag ska plocka in äpplen och vitlök idag och så vitlök till nästa säsong iallafall.
Ska plocka in tomater och fixa lite i växthuset också så här på höstkvisten. Jag måste leta rea på mitt cykellyse också - det har en benägenhet att försvinna nämligen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 12:06:21
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Göra en äppel paj kanske?

2009-09-16 @ 21:38:57
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0