Äntligen torsdag

och städdag. Sitter just nu och käkar frukost och pausar i arbetet. Jo, jag är faktiskt laddad att st'äda idag och jag har redan hunnit med att riva ut sängkläder vika tvätt och köra igång en omgång tvätt! Plus lite annat ssom att torka fönster och hänga upp ett par gardiner och lite annar sånt och det känns faktiskt riktigt skönt. Kanske det skulle kuna kallas vårstädning?!

Det har blivit en hel del jobb senaste veckan och det är en av anledningarna till att jag inte uppdaterat.

Sedan är det naturligtvis så att med våren kommer ytterligare bestyr här hemma. Även om det varit enormt mycket snö så har otroligt mycket redan smält bort även om det inte verkar så troligt att snön är borta till Valborgs, men vem vet.

Nu ska jag kämpa vidare här hemma med städning och tvätt - det är liksom läge att få iordning iallafall uppe i veckan - inklusiva gamla vardagsrummet och gästrummet.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: nella

Hej!

Är du intresserad av att gå ner i vikt? Kanske vill du läsa och se hur det går för andra innan du börjar själv? Då kan jag tipsa om att imorgon börjar min viktminskning där jag kommer samla fler som vill gå ner i vikt. Vi kommer stötta varandra och ge varandra bra tips! =)



Även de som inte bantar får såklart vara med och diskutera & peppa :)

Kram

2010-04-25 @ 10:32:00
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0