Måndag

solen skiner och fåglarna kvittrar. Igår var pappa och spikade upp ett par fågelholkar som vi hoppas få hyresgäster i - det kom spekulanter redan inom en timme efter den första satt uppe. Tjejerna har spikat ihop ytterligare ett par holkar som ska spilas upp och man kan ju hoppas på att det blir lite färre mygg i sommar på så sätt.


Strax ska jag göra mig klar för att åka till jobbet, men eftersom det är måndag och den besvärligaste dagen på veckan så ska jag hämta Johan innan jag börjar så att han kan ta hand om lillan till de stora kommer hem.

Det ska nog gå bra det med.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0