Hästbiten

Ja, idag mötte vi upp med Ann och Lena och deras hästar för en ridtur i skogen. Jag skulle agera ledare till Ann och de lilla eländet till häst är riktigt snabb på att nafsa till. Tre gånger hann han med att bita till...  Ja, ja, det gick bra ändå och jag måste säga att jag är imponerad att han faktiskt går så bra för att vara så ung och så lite riden. Idag blev det travpremiär också även det gick utan missöden.

Vi tog ytterligare en sväng när de vikt av hemåt och det gick finfint. Jag hann med att plocka lite svamp också så dem ska jag fixa imorgon.

Ha det gott, snart dags för mig att cykla till jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev det kantareller? :)

2010-08-25 @ 15:42:03
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0