Äntligen fredag!

Idag blir det storhandling inför helgens storbak! Jag jobbar även på att tömma tvättkorgarna och det är inte någon lätt match måste jag säga - detta trots att vi faktiskt har en tvättmaskin som sväljer 9kg varje gång!!
Det är väl ett problem i att det inte finns torkutrymme för att köra en omgång i taget, eller med lite våld och vilja och god planering så kanske jag kan klara av att köra två omgångar idag (det gjorde jag igår) och det är ju klart att då rätar det lite bättre!

Nej, nu ska jag sätta mig och skriva inköpslista inför handlingen - huuuu

Ha det gott julkalenderinnehåll presenteras senare!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Ha en trevlig bakhelg =)

2010-12-03 @ 09:48:25
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0