ÖRT

ja, just nu är det ört - d.v.s. mycket att göra.

Det är av den anledningen jag inte bloggat.

Först och främst är det december!
Månaden december innebär förutom alla vanliga sysslor även julsysslor som att baka, laga mat och pynta inför årets bästa högtid! Julklappar ska inhandlas och slås in, paket ska skickas kors och tvärs till släkt och vänner.

Till detta kommer alla julkalendrar som jag som tävlingsfreak vill vara med i! De blir bara fler och fler för varje år och även om jag inte brukar ha speciellt tur i dessa, så måste man ju ge det en chans.

Till råga på allt så beslutade sig min syster för två veckor sedan att hon skulle flytta och det NU 1 december fick de tillgång till nya lägenheten och det är inte det enklaste *s*.

Eftersom varken min syster eller hennes numera sambo kan bära grejer så tar det lite mer tid, men vi jobbade på bra igår, fast Mias flyttlass har inte kommit än :-( egentligen skulle de kunna vara utan det mesta tror jag - för de har ju redan ett fullt hem...

Ja, uppdatering på julkalenderswappen kommer senare idag när jag hittat överföringssladden från kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0