Bara den andra februari

och redan är det så mycket snö att vi inte har någonstans att lägga den när vi skottar infarten. Bara sedan igår kväll har det kommit två decimeter snö - tack och lov så är det pudersnö, men iallafall.

Det verkar inte avta heller snöandet. Denna vinter har varit underlig. Har det inte varit -20 eller kallare så har det snöat. Det har snöat även då det varit -20 ibland. Nu är dt faktiskt inte helt otrevligt att vara ute. Temperaturen ligger vid -10 och det blåser inte speciellt mycket.

Inte mycket har blivit gjort under dagen. Lite tvätt har jag tagit ihop iallafall och städat lite i Johans garderob *hihi* kokat kycklingsoppa och skottat. Snart är det tid att göra sig klar för jobbet.

Mittersta har kommit hem från skolan och väntar på en kompis, jag ska fixa lite innan jag drar till jobbet - vet inte om det blir att Johan kör mig eller att jag tar bussen - för det är inte plogat än och det är liksom en förutsättning för att kunna ta cykeln.

Imorgon har jag introduktion på ett annat ställe, sedan ska jag och äldsta på informationsträff angående musikklass, torsdag ska jag och Johan på Nordea och träffa vår personliga bankman och sedan är det helg igen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0