Är det verkligen bara onsdag?!

Det måste bero på att jag jobbade kväll måndag och dag tidsag som gjort det så konstigt!  Idag är det kvällspass som gäller och detsamma imorgon. Jag har inte hunnit med speciellt mycket idag, men jag har iallafall hunnit med att handla för veckoslutet.

Jag har kolat upp så att jag verkligen får samma lön nu med nya företaget och det är grönt, fick nämligen höra att vikarierna (även hon som fick långvikariatet som jag hoppades på) ligger betydligt lägre, och eftersom även jag är vikarie så blev det lite oroligt att även jag skulle ligga lägre, men det visade sig att de fått den lägre lönen redan på förra företaget. Det måste ju bero på min enorma arbetslivserfarenhet och mina många högskolepoäng ;-)  jag hoppas verkligen att det är det som lönat sig.

Däremot funderar jag på vad det är för man jag gift mig med?!
När jag kommer hem från affären och har handlat frågar han om lillan somnat i bilen på vägen hem.... Nej, hon är ju hemma med DIG! 

Haha - jo, hon låg och sov så fint i sin säng. 

TJejerna fick sin andra vaccinationsspruta igår och det gick bra - äldsta tog den denna gång utan problem, tack och lov!  De andra var lite mer kinkiga, men det gick bra och hittills inga större biverkningar. Den mittersta har ont i armen (hade inte alls ont förra gången), men det är väl det enda.

Imorgon ska de stora på Skid-SM och jag hoppas att de ska tycka att det är roligt.

Ha en trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Beckie Living

Är du emot tjurfäktning? Gör skillnad! Stå för din åsikt och skriv på protest listan http://e-activist.com/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=11&ea.campaign.id=655

2010-01-20 @ 13:51:42
URL: http://luckyandliving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Antingen är det onsdag eller lördag. frågar LVT



"Martin, det är onsdag." ;)



Jag måste också kolla upp det där med lönen....

2010-01-20 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0