Tillbaka till vardagen!

Idag drog skolan igång igen för de två större och lillan är på dagis - hur hennes dagistider kommer att se ut framöver är svårt att säga, men om jag går efter det schema jag har så skulle det handla om en heldag (7.30-16.00) och en eftermiddag (14.30-17.30) på fyra veckor. De andra eftermiddagarna - jag jobbar bara em på schema förutom en som är dag är de stora hemma så då får de ta hand om lillan den tid det handlar om. Det funkar ju denna termin iallafall.

Nu ska jag ta och äta frukost och passa på att vila lite innan det är dags att hämta lillan på dagis igen...  10.45 ska hon hämtas - känns lite meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Heyli

okej ja jag hoppas verkligen jag får min slip snart, blir galen av att slipa för hand! :p men den kommer väl :)

2010-01-11 @ 16:15:20
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Hoppas att du har haft en bra helg! Har en tävling som jag tror passar er,valfritt ekologiskt barnplagg från Röda Hund. Delta gärna! =) KRAM

2010-01-11 @ 22:54:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0