Vilken lycka!

Torsdag och dags att städa!

Och eftersom jag jobbar även ikväll så borde jag verkligen köra igång i en fart av 100km/h, blrv dock väldigt besviken att det inte sänds från Skid-SM idag eftersom de stora tjejerna är på plats som publik.

Traxxas ligger och sover i knät och det känns rätt elakt att ställa sig upp *hihi* fast är det städdag så är det.

Lillan pysslar på i sitt rum och jag hoppas att jag kan lura henne att städa undan lite iallafall.

Dags att ta krafttag i köket iallafall - sedan kan jag passa på att ta en kaffekopp eller så som belöning innan jag kör vidare med resterande utrymmen på övervåningen - källaren får de andra ta tag i i kväll!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling på min blogg

du kan vinna en valfri body eller tröja ifrån Blingmyname

kika in och tävla gärna:

http://nikital.blogg.se/2010/january/tavling-bling-my-name.html

2010-01-24 @ 16:59:11
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0