Lördag!

Igår blev det en tur till Vallsberget med mittersta och lillan, men lillan måste få skidor.... det är bara så.

Härligt att spendera dagen utomhus iallafall.

Det blev en tidig kväll och jag har sovit som en sten mestadels.

Nu har Johan dragit ut med Lidman på skotertur - den ena har värre skoter än den andra...


Johans snygga JAG

Lidman kör en -74:s Ockelbo 600

Det enda jag kör är tvättmaskinen - efter diverse nattliga olyckor måste sängkläder tvättas inte bara från en säng utan två. Traxxas hade visst spytt i mitterstas säng i natt.

Efter dagens första kopp kaffe så ska jag ta tag i lördagen och försöka fixa lite med tävlingssidan också - den är lite eftersatt!

Ha en toppenlördag!

Kommentarer
Postat av: Monica

I bland är det jobbigt med djur, sspeciellt då dom tex kräks i sängarna =)

Har varit med om det nyss åxå, Hulda blev sjuk mitt i natten i mitterstas säng!!!

2010-03-06 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0