Onsdag igen då!

Cyklade till jobbet igår och det gick rätt bra, men fy vad halt det var på vissa ställen!

När jag skulle hem hade det naturligtvis börjat snöa och således sag jag inte så bra var det var sandat och inte, men hemfärden gick bra den med även om det var betydligt värre att cykla hem från jobbet än till jobbet.

Vi hade också tur att kunna köpa slalomskidor och pjäxor till lillan av en av Johans arbetskompisar - så nu kan även lillan börja åka :-)

Det har säkert kommit en så där 3-4 cm nysnö och det känns rätt onödigt måste jag säga - nu kan det få bli vår snart!

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att träffa pappa på hans jobb - lite nervös är jag allt!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Firman är nu upplagd i beställningsmenyn

2010-03-10 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0