Är liksom inte i fas!

Har inte fått mycket gjort idag kan jag påstå! Tvätten är ihopvikt och undanstoppad - men än finns det tvätt i tvättkorgarna...

Jag har testat baka muffins med rabarber i idag - de blev bra, men jag skulle ha haft i mer rabarber kan jag tycka. Nu ska jag ta och hoppa i sängen och vila några timmar innan det är dags att köra till jobbet. Sista omgången med nätter alltså.  Sedan kanske jag börjar veta vad det är för dag *s* nu vet jag bara om jag ska jobba eller om jag inte ska jobba. Jag hoppas att dessa tre nätter går bra och att jag kan sova, för det har varit det svåraste när vädret har varit så bra så har man ju velat ta vara på det. För det är en lång vinter som kommer!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0