Då börjar det dra ihop sig

för att åka till jobbet! Väntar in maken och äldsta som varit på golfbanan på gröntkortutbildning, inte för att jag förstår varför det skulle vara nödvändigt, men vad ska man göra?!

Imorgon åker äldsta till farfar och yngsta till farmor så det blir bara mittersta hemma - hoppas bara att de där grävnissarna kan låta bli att väsnas imorgon så att jag kan få sova några timmar. Dagens 2h är inte riktigt nog för min del. Jag måste ju säga att det är tur att man inte håller på med högteknologiska vapen eller så på nätterna *s*

Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ny tävling på min blogg!

Kika in och var med. :)

2011-07-27 @ 11:53:46
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0