Ja, då var det måndag igen!

Det rullar på som bara 17! Jobbar ikväll och har hunnit med ett besök på skolan med den blivande skoleleven och ska hinna med ett utvecklingssamtal innan det är dags att ta sig till jobbet!
För tillfället är det punktering på 3 av våra cyklar. Lillans däck har jag tagit av och lokaliserat det lilla hålet, men lyckades inte hitta lagningssatsen, så det får jag fixa en ny imorgon - då ska jag även passa på att köpa ny slang till mitterstas cykel. Med lite mixtrande ska jag nog lyckas fixa även hennes däck. Då återstår bara min cykel...

Lite i taget får man ta helt enkelt. Vinstskörden ökar sakta, men säkert och det blir iallafall ett par vinster i veckan och det känns ju roligt!

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Helene Langborg

Tyvärr vann du inte i Cult design tävlingen.



Nu kan du pröva lyckan i en ny tävling:



http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/05/tavling-bimago.html



Välkommen!

Helene

2011-05-16 @ 18:42:36
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0