Äntligen fredag!

Veckan har varit bra, trots förkylningen som inte riktigt vill bryta ut (gör väl det nu lagom till helgen) och lillan som varit hemma hela veckan eftersom hon inte är riktigt på topp.

Iittalaglasen och karaffen har fått nytt hem och babysittern från BabyBjörn likaså. Majoriteten av sakerna som ska säljas på loppis är prismärkta och det övriga är iallafall nerpackat i lådor. Skönt måste jag säga. Som det ser ut blir det iallafall 5 flyttkartonger med saker som ska iväg´+ att det är en säck med kläder som ska till Kupan. Jag känner att jag måste få rensat bort lite- för så här kan vi inte ha det längre. Massa onödiga saker som bara står och skräpar. Att det sedan kan inbringa en och annan krona gör ju inte något!

Ha en bra fredag - jag ska faktiskt ta och rensa i bastun och i tvättstugan idag. Då har jag kommit en bit på vägen. Om jag får upp ilet ordentligt så tar jag tag i pyselrummet också (d.v.s. rummet som gud glömde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0