Fortsätter att leta

Vilket  är bra på ett sätt för då lir det iallafall ordentligt städat! Hittills är det skafferiet som fått sig en omgång. Jag har förvaring avanför skafferiet också där jag förvarar brickor, burkar o.s.v. och där behövde det städas *s* det är ju så lätt att man bara kastar in, speciellt när det är så högt att jag måste ha en stol för att kunna se vad som finns där! Nu är det iallafall gjort för den här gången.
Lika bra att fortsätta med letandet - eller så tar jag och rensar pysselrummet fullt ut istället, nu när köket är klart!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har en tävling på gång i min blogg i samarbete med MyTrendyPhone. Skulle vara kul om du ville vara med och tävla.



Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-mytrendyphone.html



(Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlings-tips i kommentarer)

2011-10-24 @ 12:18:21
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0