Nu skiter jag i det!

Hittar jag godiset så hittar jag det annars får det vara helt enkelt!
Idag ska jag göra klart i pysselrummet, det är dagens mål. I övrigt ska jag lägga några minuter på källaren, det skulle inte vara helt fel om jag lyckades gå igenom alla kartonger som finns där också, men i första hand blir det att fixa till i utrymmet utanför matkällaren. Rummet innanför blir nästa projekt och jag hoppas hinna med det i veckan. Nästa vecka är det lov och då är det ganska fullt upp, så då blir det nog inte så fasligt mycket gjort på röjarfronten. Prismärkning av det sista som ska med på loppisen blir det iallafall och storstädning av lillans rum (inklusive utrensning av diverse mjukisdjur....)

Ha en toppendag! Foto kommer när pysselrummet är iordningställt!

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Nu är ROSABANDET-TÄVLINGEN AVSLUTAD,

gå in och kolla om Du vann!



Tack för att du deltog i min tävling!

Kram

BloggMamman

(ps, nu kan Du vinna ett par valfria skor från CROCS på min blogg!)

2011-10-26 @ 20:44:04
URL: http://bloggmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0