Luften har liksom gått ur mig

Känner mig totalt orkeslös och mår allmänt dåligt. Kroppen vill inte alls vara med längre, men det är ju så det är ibland. Jag har iallafall lyckats ta hand om alla äpplen från det större äppelträdet. Till veckan ska jag ta och riva upp de morötter jag köpt och frysa in, kanske kokar jag lite tomatsås också när jag håller på. Det är rätt fullt i frysen dock, men lite ska jag väl kunna trycka in.

Idag är det bättre väder så jag ska passa på att vara ute en stund och pyssla på. Ska vattna i växthuset och rensa upp lite där också - än frodas tomater & chili, men de borde få lte mer omsorg - så det är bara att ta tag i det!

Ha en bra söndag!


Dessa äpplen är dock kvar på trädet ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0