Tvättstugestädning

Alltså hur ofta städar ni er tvättstuga - jag menar dammtorkar och så? Känns som att jag gör det jämt - vilket naturligtvis inte är sant, utan jag gör det väldigt sällan uppenbarligen eftersom det är så dammigt!
I tvättstugan tillbringar jag så lite tid som möjligt om jag ska vara ärlig, men idag fick jag ett ryck igen och har fixat undan sådant som inte ska vara där (det var inte så mycket!), fyllt på tvättmedelsburkar (har en stor hink med kulörtvättmedel) och plockat bort kläder som är för små resp. ska kastas.
Nu är det bara dammsugning, rengöring av tvättmaskin och vaskning kvar + att det förstås är en hel del ren tvätt som ska vikas och plockas undan när den torkat, för den är inte riktigt torr än. Jag ska passa på att städa ur bastun också - för där är det också lite saker som inte ska vara där.

Kommentarer
Postat av: magdalenadivina

Är du vinnaren i min Sex and the city tävling? http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=40101&beid=2217575

2012-08-31 @ 15:42:53
URL: http://www.finest.se/magdalenadivina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0