En fredag

Idag var jag med äldsta dottern i skolan på morgonen eftersom vi skulle till vårdcentralen för att ta en massa prover. Jag har en dotter som sätter sig längst fram i klassrummet och gärna för en dialog med sina mentorer - jag satt också längst fram idag - i motsats till min egen skoltid när jag alltid satt längst bak - allt för att slippa en dialog med mina lärare. På vårdcentralen tog hon venprov för första gången i sitt femtonåriga liv - i hennes ålder hade jag tagit många..... 
Vi är så olika trots att vi egentligen är så lika.
Betygspapper med betydligt bättre betyg än mina och bara ett E - fortfarande A i musik :-) , men med förhoppning att betygen ska förbättras till examen.... Det blir då inga problem att ta sig in på gymnasiet!  Nu lång väntan på provsvar eftersom det är en massa röda dagar.
 
Mittersta dottern kom hem med sina första betyg - 2 E (men då har det inte fått betyg i alla ämnen utan bara 13) och ett A (i musik så klart) några C och några D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är den men har inte skrivit ut vinnaren bara, har inte hunnit med det :) Men har två tre andra tävlingar du kan vara med i om du vill :) Glad advent!

2012-12-23 @ 08:46:09
URL: http://princessemma.blogg.se
Postat av: Emma

Ja det är den men har inte skrivit ut vinnaren bara, har inte hunnit med det :) Men har två tre andra tävlingar du kan vara med i om du vill :) Glad advent!

2012-12-23 @ 08:46:09
URL: http://princessemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0