Varför ska det vara så svårt?!

att få saker gjorda egentligen. Efter att jag städat (iallafall det mesta) så tar jag mig inget för. Det är ofta så, men speciellt när jag ska ut och jobba natt - det blir liksom aldrig att påbörja nått nytt - även om jag vet att jag egentligen skulle hinna med en massa saker. Handla, ta foto för körkortet måste jag göra - men det kan jag göra imorgon så varför göra det idag liksom.... detsamma gäller ett paket jag har att hämta.
Kanske förbereda middagen iallafall. Det vore ju kanske läge att äta middag åtminstone *s*

Kommentarer
Postat av: Madame Hoffa

Hej!

Vill bara tipsa om en ny tävling inne hos mig där man kan vinna snygga boots. :)
Ha en fin helg! :)

2012-07-27 @ 16:03:23
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0