Nej.... det här var inte bra blogg.se

Vad är det som hänt?! Loggar in och känner inte igen mig - knepigt att hitta och inte alls som det varit tidigare.

Nu är det ju nytt och jag kommer säkert att lyckas bli vän även med detta, men hittills är det en del saker jag verkligen saknar - möjligheten att sortera inlägg i arkivet via kategori.... för mycket av det jag gör på bloggen (bloggtävlingar t.ex.) kategoriserar jag ju på datum, när jag sedan ska ändra dem när de avslutats måste jag bläddra mig fram till rätt inlägg - DET är obra!

Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!

Åh, jag vill inte heller byta men antar att man inte har något val sen

2012-06-15 @ 22:05:09
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0