Ny dag

Solen skiner även om det är lite väl kyligt för årstiden. Diskmaskinen är igång och tar hand om den disk som blev igår och jag har tvättat och hängt tvätt - hoppas hinna med en omgång till senare idag. Om en stund ska jag och mittersta på tur till Böle för att kolla på ridvägar eftersom hon ska ta hand om en ponny där nästa vecka. Lillan förljer med min pappa och äldsta till Lillpite och äldstas kompis en sväng för att pappa ska se om han kan fixa lite rörmokeribekymmer de har. Min pappa är världens bästa! Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig Carola, ni har världens bästa pappa och jag har världens bästa storebror;)Kram/Karina

2012-07-01 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0