Städa, städa varje fredag...

eller torsdag ska det ju vara!

Det går segt! Värligt segt att städa idag - tror inte att det varit så här på väldigt länge måste jag erkänna. Morgonen började mindre bra med att jag fick gå och lägga mig i lillans lucksäng - tur att jag inte är så lång... sedan snöade det!

En välbehövlig tur med återvinningsmaterial har det iallafall blivit, det hade känts lite bättre om det legat nära så man slapp ta bilen dock.

Nu ska tvätten hängas, diskmaskinen tömmas och sängen renbäddas. Sedan tar jag helg från städningen!

Dagens ljuspunkt

Det grönskar i rabatterna :-)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du är med och tävlar om Ballerina fyllda cookies i min blogg. En vinnare utses på söndag och kontaktas genom blogg OCH mail! Imorgon publiceras grymma tävlingar - glöm inte att titta in då <3

2012-03-16 @ 00:00:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Härligt med vårtecken!

2012-03-19 @ 06:47:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0