Äntligen!

Nu har jag lyckats tömma så mycket från vår frys att allt kunde flyttas till vår lilla frysskåp! Så nu avfrostas den stora frysen. Det känns riktigt bra för nu kan jag faktiskt baka äppelpajer och frysa in av de äpplen som jag inte plockat in! Inatt har det varit frost, så jag hoppas att mina äpplen klarat sig! Vädret är toppen och trots att vu hade funderingar på att åka til lLuleå idag så vet jag inte om vi ska omprioritera. Kanske borde vi istället åka ut och plocka lingon så att det blir klart på den fronten iallafall. Det vore skönt att ha den biten gjort iallafall.
Jag lär bli nedröstad.... Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt det borde vara med en stor frys,det vill ja med för då kan man baka eller ha en massa mat.Men det blir svårt när man bor i lägenhet..Mysigt att gå i skogen och plocka godsaker,har kantareller men det e ju bara jag som äter detta.Min son gör inte det men han får lära sig =)Man skall vara glad att man kan ta sig till skogen och plocka till sig lite mat,goda bär samt svamp =)

ha en fin lördag

2012-09-22 @ 10:38:11
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0