Effektiv värre!

Rensar ju som sagt frysen så idag blev det rester till middag - eftersom jag har matlådor med till jobbet så samlar jag ju på mig en del så att det ska finnas om jag måste ut och jobba.
Så idag blev det 3 sådana lådor tillagade till middagen. Två käkade stekt pannkaka, jag åt kyckling och broccolipaj och två åt pytt i panna som blivit över någon middag då inte alla skulle äta.
 
Sadan har jag kokat hallonsylt på de hallon som fanns, jordgubbssylt av jordgubbarna och använt smördegsplattorna och gjort efterrätt med en liten burk blåbär jag hade.  I morgon blir det fiskgratängerna som ryker så snart har jag nog frigjort 1 hylla av 5 och det är iallafall en början!
 
Städdag imorgon, men eftersom jag jobbar blir det lite mindre städning än vanligt - chilitorkning blir det iallafall också.
 
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0